معرفی کتاب – دانشکده کسب و کار

شاید اکثر ما آرزوی داشتن یک کسب و کار موفق را داریم و زمانی که کمی تحقیق می کنیم کتاب ها  سایت هایی می یابیم که چنان غلو آمیز توضیح می دهند که باور آن بسیار دور از ذهن و مشکل است .

یا اینکه به امید روزهای خوب کسب و کاری راه اندازی کرده ایم و در دفترچه آرزوهای خود نام خودرو دلخواه آخرین مدل  به همراه میزان پول  قابل توجه جذاب و سفر های خارجی در بهترین سواحل و هتل های دنیا را در کمتر از یک سال یادداشت و برنامه ریزی کرده ایم.

باید بدانیم که به دنبال رویاها رفتن هم نیاز به کسب مهارت و آگاهی دارد. حتی باید مهارت پرورش و خلق یک رویا را نیز داشته باشیم در غیر این صورت درگیر هوس های زودگذر و وقت تلف کن خواهیم شد.

در کتاب دانشکده کسب و کار دیدگاه خود را در مسیر کسب و کار تجارت نوین پرورش داده و افق دید باز تری خواهیم داشت.

در این کتاب خیلی صریح در رابطه با شناخت خود و جایگاه کنونی خود و همچنین نظم در افکار و اندیشه های مسیر تجاری خود آشنا خواهیم شد.

کتاب به صراحت تجربه فردی نویسنده یعنی آقای رابرت کیوساکی معلم کسب و کار را عنوان می کند و واقعیت هایی که باید بدانیم و پیش بینی کنیم و نحوه درس گرفتن از تجربیات را یاد بگیریم.

به نظر بنده مطالعه این کتاب برای همه افرادی که می خواهند در زندگی فردی خود نیز تحول ایجاد کنند بسیار راه گشا می باشد. در این کتاب واقعیت هایی از اینکه انسان در ایجاد ارتباط و روابط صحیح می تواند موفقیت کسب کند را خواهیم آموخت و موارد مطرح شده بسیار قابل تامل می باشند.

در ادامه پیشنهاد می کنم توضیح کوتاه که در پشت جلد این کتاب (نسخه ترجمه شده نشر پیام آوران موج نو) درج شده است را

مطالعه نمایید:

دانشکده کسب‌وکار کتابی است درباره بازاریابی شبکه‌ای، رابرت کیوساکی، نویسنده این کتاب نه‌تنها یک مرد کسب‌وکار است بلکه می‌داند که چگونه این دانش را آموزش بدهد. او می‌گوید: (( بازاریابی شبکه‌ای، یک دانشکده واقعی برای یادگرفتن کسب‌وکار است.)) دانشکده‌ای که نه‌تنها تئوری و دانش کسب‌وکار را به شما یاد می‌دهد بلکه شما را وامی‌دارد که به دانشتان عمل کنید.

این کتاب حاصل نگاه او به بازاریابی شبکه‌ای است، نگاهی برای بازگویی ارزش‌های این پدیده نو. رابرت کیوساکی در توضیح ارزش‌های این کسب‌وکار، همچون دیگر کتاب‌های سری پدر پولدار، به مربی و راهبر خود یعنی پدر پولدار متکی است. به اعتقاد او بازاریابی شبکه‌ای، ارزش‌هایی دارد که بسیاری از افراد از آن‌ها غافل‌اند؛ ارزش‌هایی فراتر از کسب پول زیاد! همچنین از پدر پولدارش نقل می‌کند روشی که برای کسب ثروت انتخاب می‌کنید راهی است که با ارزش‌های بنیادی درون شما بیشتر تطابق دارد. با خواندن این کتاب و آگاهی از ارزش‌های بنیادی این کسب‌وکار، بهتر می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا به این کارزار عمل و دانش وارد شوید یا خیر.

نام کامل کتاب : دانشکده کسب و کار
نویسنده : رابرت کیوساکی ، شارون.ال.لکتر
مترجمان : آسو حیدری ، روح الله محمودی
انتشارات : پیام آوران موج نو

معرفی شده توسط وبلاگ محمد عادلی

یک آبانی ، در دنیای IT و علاقه مند به کسب و کار اینترنتی *** مطالعه کتاب ، طبیعت ، وردپرس ، لینوکس ، کسب و کار آنلاین ، قهوه ، عکاسی

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

فوتر سایت