ریشه تمامی مشکلات انسان ها کشف شد

باید از خودمان سوال کنیم که آیا زندگی ما دقیقا همان چیزی هست که میخواستیم ؟ باید از خودمان بپرسیم که چقدر از خواسته هایمان محقق شدند؟

(این متن به صورت کلیپ در ابتدای صفحه قابل روئیت می باشد)

باید یاد بگیریم که حتما در زندگی مان هدف داشته باشیم. هدف و خواسته هایی واضح و مشخص ! باید سعی کنیم خودمان را در آینده یعنی وقتی که به خواسته ها و اهدافمان رسیدیم ، ببینیم .
آنقدر این کار را تکرار کنیم تا باور کنیم که به خواسته هایمان می رسیم. ما برای رسیدن به اهدافمان نیاز نیست دست به کارهای عجیب و غریب و یا خیلی بزرگ بزنیم . فقط کافیست که قدم های کوچک و متوالی را برداریم .

یادت باشد که باید بزرگ فکر کنیم ولی کوچک شروع کنیم .قدم های کوچک تو را به هر خواسته ای می رساند.

تنها کسی که می تواند جلوی موفقیت های تو را بگیرند خود تو هستی ! هیچ دشمنی بیرون از تو وجود ندارد.
تنها کسی که می تواند به تو کمک کند خود تو هستی ! هیچ دوستی بیرون از تو وجود ندارد.
همه چیزهایی که تو برای رسیدن به اهدافت نیاز داری هم اکنون پیش توست . تو به تمام آن چیزهایی که برای هدفت نیازمند هستی را داری .
پس هیچوقت منتظر نباش تا همه شرایط محیا شود بعد حرکت بنمایی ، چون هیچ وقت این اتفاق نخواهد افتاد!
اگر حرکت بنمایی همه چیز خوب و عالی خواهد شد. اگر حرکت کنی شرایط فراهم می شود ! باور کن …
از همین امروز شروع کن … روزی یک صفحه کتاب بخوان ، روزی ۳۰ دقیقه پیاده روی کن … روزی ۲۰ دقیقه مناجات کن …
یادت باشد تو همین الان هم فوق العاده هستی و بهترینی ! خودت بهتر میدانی که اگر تاکنون با ایمان حرکت میکردی خیلی چیزها را الان بدست می آوردی . خیلی چیزهای فوق العاده را بدست می آوردی . ولی همش دنبال بهانه و توجیه بودی !
اگر حرکت می کردی و گام های کوچک ولی متوالی را بر میداشتی شاید الان یک کتاب خوب می نوشتی و یا یک آهنگ ماندگار ساخته بودی و یا یک تخصص خوب بدست می آوردی .
خیلی از افراد ایمان خود را از دست داده اند ، آنها حرکت نمی کنند ، آنها خودشان را باور ندارند ، آنها خداوند را باور ندارند .
آنها به دنبال رشد و پیشرفت نیستند . آنها شغلی دارند که اصلا دوست ندارند. آنها با کسانی در ارتباط هستند که باعث ضعفشان می شوند ، ولی همچنان ارتباطشان را حفظ می کنند .
وقتی شما هدفی ندارید که برایش حرکت کنید، در واقع با سرعت هر چه بیشتر روحیه خود را نابود می کنید.
یادت باشد وقتی که حرکت می کنی تا به هدفت برسی ، وقتی که صبح ها زودتر بیدار میشوی و شب ها دیرتر بخواب میروی ، آن وقت است که دارید طعم یک زندگی واقعی را می چشید. در غیر این صورت تو یک مرده هستی که فقط نفس می کشد.
وقتی که به هر کدام یک از اهداف و خواسته هایت می رسی استعداد های بیشتری در درونت شکوفا می شود. قدرت هایی را در خودت پیدا می کنی که قبلا نمی دانستی قبلا در درونت وجود دارد.
با رسیدن به اهداف و خواسته هایت شخصیتت تغییر خواهد کرد و تو به قدرت های خودت پی خواهی برد.
اعتماد به نفس تو بیشتر خواهد شد و این یعنی خوشبختی و این یعنی زندگی …
تصمیم بگیر که میخواهی معمولی باشی و یا عالی ؟
تصمیمت را بگیر که میخواهی جزو کدام افراد باشید؟ چند دلیل برای رسیدن به اهدافت پیدا کن و برایشان حرکت کن.
یادت باشد هر چقدر دلایل بیشتری داشته باشید انرژی بیشتری برای حرکت کردن و رسیدن به اهدافت پیدا خواهی کرد.
اگر آنجایی که باید باشی و نیستی و اگر از وضعیت کنونی خود راضی نیستی ، یادت باشد این موضوع هیچ ارتباطی به دولت و شرایط خانوادگی ، شرکت و یا رییس و یا کارمند ندارد ، این فقط به خاطر خودت است.
اگر برای رسیدن به اهدافت حرکت نکنی آنوقت مجبوری ابزاری بشوی که تا دیگران به خواسته هایشان برسند. قبول دارم که بعضی از اوقات در مسیر رسیدن به خواسته ها و اهدافت اوضاع سخت می شود.
ولی مسائل و سختی ها جزیی از زندگی هستند. آنها می آیند که تا تو به خواسته هایت برسی. آنها آمده اند که تو خواسته هایت را بهتر بشناسی . سختی ها و رنج ها دوست تو هستند.
اگر به گذشته خویش فکر کنید در میابید که بزرگترین پیشرفت ها و موفقیت ها موقعی بدست آمدند که با تمام وجود به مشکلات و رنج ها برخورد نمودید. آنها نقاط عطف تو شدند. رنج ها باعث پیشرفت و حرکت تو شده اند.
اگر همه چیز بر وفق مراد تو باشند، تو هیچوقت حرکت نخواهی کرد. مانند یک مرداب فاسد و متعفن خواهی شد.
یادت باشد باید مثل یک رود جاری باشی . جاری باش و حرکت کن ! به سنگ ها و موانع رو به رویت برخورد کن … زخمی بشو ولی نا امید نشو ! خسته بشو ولی ننشین و گریه کن … افسرده نشو ! عصبانی بشو ولی در خشم باقی نمان و باز حرکت کن .
نفر آخر شدن خیلی راحت است .
فقیر بودن و تنبل بودن و بدبخت ماندن خیلی راحت است.
اما تو به دنیا نیامدی که فقیر باشی !
تو به دنیا نیامدی که بدبخت باشی !
تو به دنیا نیامدی که ضعیف باشی !
از هر لحظه برای خوشبختی و حرکت استفاده کن .
اصلا مهم نیست که قبلا چه کسی بودی ؟ از همین الان شروع کن و همه چیز را تغییر بده !
یادت باشد که هیچکس غیر از خودت مسئول زندگی تو نیست . نه پدرت و نه مادرت و نه هیچکس دیگری …
اولین قدم برای تغییر پذیرفتن تمام مسئولیت های زندگی ات می باشد.
اگر بخواهی منتظر کسی باشی هیچوفت به جایی نخواهی رسید. وقتی که حرکت می کنی نیروهای غیبی به سراغت می آیند. شرایط ، موقعیت ها و افرادی که می توانند تو را به موقعیتت برسانند به سراغت می آیند. البته اگر با ایمان حرکت کنی و منتظر کسی نباشی …
هیچوقت در دایره راحتی خودت نمان ! هر روز دنبال یک چالش جدید باش ! هر روز به دنبال یک مهارت تازه باش ! هر روز بخواه که کمی بهتر از دیروز باشی … کمی صبورتر ، کمی بخشنده تر ، کمی مهربون تر و کمی با ایمان تر …
زندگی ارزشش را دارد ! تو فقط یکبار به دنیا می آیی ! طوری زندگی کن که بتوانی به خودت افتخار کنی تا خداوند به تو افتخار کند .
طوری زندگی کن که در موقع مرگت حسرت هیچ چیز را نخوری ! یادت باشد هر لحظه ممکن است فرصت زیبای زندگی را از دست بدهی ، پس هیچ زمانی را به بطالت مگذران .
طوری زندگی کن که بعد از مرگت از تو به عنوان قهرمان یاد کنند. “کسی که خوب زندگی کرد و زمین را جای بهتری برای زندگی دیگران کرد

 

گرد آوری شده : وبلاگ عادلی

منبع : گروه تحقیقاتی عباس منش

  «نیک و پسندیده است که زحمات یک نویسنده را با درج کپی رایت ارج بنهیم»

یک آبانی ، در دنیای IT و علاقه مند به کسب و کار اینترنتی *** مطالعه کتاب ، طبیعت ، وردپرس ، لینوکس ، کسب و کار آنلاین ، قهوه ، عکاسی

2 دیدگاه روشن ریشه تمامی مشکلات انسان ها کشف شد

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

فوتر سایت